Oracle Cloud dla Burger King i Church’s Texas Chicken
Rozwiązanie Oracle Cloud pomaga meksykańskiej spółce gromadzić informacje dotyczące sprzedaży i operacji w jednym systemie. Firma Corporativo GES jest odpowiedzialna za prowadzenie ponad 30 siedzib franczyz Burger King i Church’s Texas Chicken w Meksyku. Niewątpliwie miniony rok był rokiem niełatwych zmian dla dużej ilości przedsiębiorstw, w tym także dla branży gastronomicznej. W związku z tym, że okres pandemii przyczynił się do dużych obciążeń wielu restauracji, operator musiał znaleźć najlepsze rozwiązanie chmurowe, które najlepiej poprawi wydajność przeprowadzanych operacji- wybór padł na rozwiązanie Oracle Cloud.
Firma Corporativo GES, odpowiedzialna między innymi za prowadzenie meksykańskich lokali Burger King i Church’s Texas Chicken, postanowiła skorzystać z pomocy rozwiązania Oracle MICROS Simphony Point- of- Sale (POS) oraz Oracle NetSuite. Jakie korzyści wynikły ze współpracy?
- Szybsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji przez operatora, dzięki wbudowanym danym i analityce lokali;
- Udostępnienie w czasie rzeczywistym wglądu w: sprzedaż i asortyment towaru, popularność danych pozycji w karcie menu, średni czas procesu sprzedaży oraz najbardziej ruchliwe pory dnia restauracji;
- Wzrost satysfakcji klientów, dzięki usprawnieniu procesów zamawiania i płatności oraz przyspieszeniu działania usługi drive-thru;
- Łatwiejsze i szybsze zarządzanie menu i aktualnymi promocjami;
- Udoskonalenie procesów księgowania i inwentaryzacji;
- Dokładniejszy wgląd i kontrola transakcji sprzedaży;
- Dostarczenie szczegółowych prognoz budżetowych;
- Ulepszenie procesu zakupów dzięki pozyskaniu danych i historii trendów zakupowych klientów.
„Podejmowaliśmy decyzje po omacku; potrzebowaliśmy lepszego wglądu w naszą działalność. Niezwykle ważna była solidna i skalowalna platforma technologiczna restauracyjna, taka jak Oracle MICROS Simphony, która pozwala nam widzieć i zarządzać wszystkimi firmami z telefonu komórkowego lub komputera” – mówi Erik Moreno, menedżer ds. operacji franczyzowych w Corporativo GES. „Uznaliśmy, że rozwiązanie chmurowe MICROS Simphony POS firmy Oracle najlepiej spełnia nasze potrzeby. Możliwość wykonania wszystkich ulepszeń zdalnie w czasie, gdy nikt nie mógł podróżować, była dla nas niezwykle ważna i naprawdę pokazuje moc chmury” – dodaje.
Nasza firma od niedawna ma przyjemność współpracować z firmą Oracle Corporation. Partnerstwo pozwoliło nam na przygotowanie i zaoferowanie naszym Klientom jednego z najlepszych, dostępnych na rynku, rozwiązań chmurowych, przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków związanych z wdrożeniem i eksploatacją. Serdecznie zapraszamy do kontaktu po więcej szczegółów dotyczących oferty.