Branża telekomunikacyjna
Branża telekomunikacyjna
System IFS Cloud dla branży telekomunikacyjnej.
Cyfrowa transformacja usług i infrastruktury
Branża telekomunikacyjna ewoluuje w zawrotnym tempie. Klienci oczekują natychmiastowej reakcji, wysokiej jakości usług i bezbłędnej obsługi. Aby sprostać tym wyzwaniom i jednocześnie zwiększyć rentowność operacyjną, organizacje muszą łączyć zarządzanie usługami, zasobami, projektami i infrastrukturą – w sposób szybki, spójny i skalowalny.
Dzięki architekturze opartej na komponowalnych modułach, IFS Cloud wspiera telekomy w całym cyklu życia usług – od planowania projektów i wdrażania sieci, po eksploatację, utrzymanie i serwis. To oznacza:
skrócenie czasu realizacji zleceń,
pełną widoczność i kontrolę nad aktywami,
możliwość szybkiego reagowania na potrzeby klientów,
niższe koszty operacyjne i większą elastyczność.
System IFS Cloud umożliwia poprawę wskaźników „napraw za pierwszym razem” nawet o 26%, a produktywność zespołów terenowych może wzrosnąć o 33%. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i zaawansowanych algorytmów planowania:
liczba zrealizowanych zadań serwisowych dziennie wzrasta o 28%,
średni czas obsługi zgłoszenia skraca się nawet o 50%,
jakość i spójność obsługi klienta znacząco się poprawiają – od zgłoszenia po finalne rozwiązanie.
Jedna platforma. Pełna kontrola. Realne rezultaty.
Dzięki architekturze opartej na komponowalnych modułach, IFS Cloud wspiera telekomy w całym cyklu życia usług – od planowania projektów i wdrażania sieci, po eksploatację, utrzymanie i serwis. To oznacza:
skrócenie czasu realizacji zleceń,
pełną widoczność i kontrolę nad aktywami,
możliwość szybkiego reagowania na potrzeby klientów,
niższe koszty operacyjne i większą elastyczność.
Zoptymalizowany serwis terenowy
System IFS Cloud umożliwia poprawę wskaźników „napraw za pierwszym razem” nawet o 26%, a produktywność zespołów terenowych może wzrosnąć o 33%. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i zaawansowanych algorytmów planowania:
liczba zrealizowanych zadań serwisowych dziennie wzrasta o 28%,
średni czas obsługi zgłoszenia skraca się nawet o 50%,
jakość i spójność obsługi klienta znacząco się poprawiają – od zgłoszenia po finalne rozwiązanie.
Technologia, która rośnie wraz z Twoją firmą
IFS Cloud jest w pełni skalowalny, obsługuje wiele języków, walut i lokalizacji, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla operatorów działających na wielu rynkach. Jego otwarta, modułowa architektura pozwala na szybkie wdrażanie nowych funkcji i błyskawiczne dostosowanie do zmieniających się wymagań biznesowych i technologicznych.
Zarządzanie usługami w terenie (FSM)
Od zgłoszenia po realizację zlecenia, z pełną widocznością i kontrolą.
Planowanie i optymalizacja harmonogramów
W czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem AI.
Zarządzanie projektami infrastrukturalnymi i modernizacyjnymi
Z kontrolą kosztów, ryzyka i zasobów.
Zarządzanie majątkiem technicznym (EAM)
Dla lepszego utrzymania sieci i urządzeń.
Obsługa umów i SLA
Zgodność z wymaganiami kontraktowymi i precyzyjne rozliczenia.
Zarządzanie łańcuchem dostaw i magazynem części
Z dostępem do danych w czasie rzeczywistym.
Zyskaj więcej z IFS Cloud
IFS Cloud dla telekomunikacji to gotowość na jutro – już dziś.
Zwiększ sprawność działania, buduj przewagę konkurencyjną i zapewnij swoim klientom niezrównane doświadczenia.
Skontaktuj się z nami!
Masz pytanie? Napisz do nas, a skontaktujemy się z Tobą i pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu!
Skontaktuj się z nami!
Masz pytanie? Napisz do nas, a skontaktujemy się z Tobą i pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu!