IFS wspiera automatyzację operacji serwisowych ARS
System IFS został wybrany przez American Residential Services, największego w kraju dostawcę całodobowych usług hydraulicznych, klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i grzewczych. Amerykańska firma szukała rozwiązania, które najlepiej poprawi produktywność personelu, jakość obsługi klienta i rentowność prowadzonej działalności. Po przeanalizowaniu dostępnych na rynku ofert, rozwiązaniem, które najtrafniej spełniło oczekiwania firmy, okazało się oprogramowanie IFS Field Service. Dzięki zaawansowanemu harmonogramowaniu i planowaniu wydajności oraz pozostałym korzyściom wynikającym z wdrożenia, system odegra kluczową rolę w optymalizacji działań przedsiębiorstwa.
W jaki sposób wdrożenie oprogramowania ERP IFS wesprze działania firmy? W szczególności:
- Nastąpi poprawa skalowalności biznesu. Dzięki przyjętemu rozwiązaniu, ARS będzie w stanie sprawnie obsługiwać tysiące użytkowników w 70 oddziałach w 24 stanach.
- Zaawansowane zautomatyzowane algorytmy pozwolą na zoptymalizowanie kluczowych momentów obsługi klienta. Zlecenia będę automatycznie przekierowywane do techników, co przyspieszy przyjazd pracowników i ułatwi dostawę odpowiednich części we właściwe miejsce i o właściwym czasie. Wzrośnie produktywność pracowników i jakość oferowanych usług.
- Ulegnie zmniejszeniu potrzeba interwencji dyspozytora, dzięki skróceniu czasu dojazdów i ograniczeniu problemów dowozowych.
„ARS/Rescue Rooter to rozwijająca się firma zapewniająca naszym klientom niezbędną obsługę serwisową 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a jej prawidłowe za pierwszym razem ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu. Wybraliśmy firmę IFS, ponieważ współpracowali z nami od samego początku, chcąc naprawdę zrozumieć nasze obecne wyzwania, ale także nasze długoterminowe cele biznesowe. Dzięki skupieniu się na usługach, w połączeniu ze sprawdzoną wiedzą fachową w dziedzinie zarządzania usługami w terenie, firma IFS była w stanie zapewnić kompletność rozwiązania i jego skalowalność. Możliwość zautomatyzowania planowania i wysyłania naszych wewnętrznych techników, pozwoli nam zaoszczędzić czas, co oznacza, że możemy skupić się na dalszym dostarczaniu najlepszej jakośći usług klientom” – mówi Kevin Worley, dyrektor ds. informacji w American Residential Services. „Dzięki rozwiązaniu chmurowemu firmy IFS możemy zoptymalizować proces planowania, poprawiając wydajność przy jednoczesnej redukcji dodatkowych przewozów ciężarówek i kosztów operacyjnych. Jesteśmy bardzo podekscytowani partnerstwem z IFS” – dodaje.