Wdrożenia ERP

Wdrożenia, migracje i serwis IFS Cloud. Indywidualne podejście i kompleksowe wsparcie. Zaufaj L-Systems.

Sprawdzona metodyka

Profesjonalne doradztwo

Narzędzia wspierające rozwój Twojego biznesu

Wdrożenia ERP na najwyższym poziomie

 

Każde wdrożenie traktujemy indywidualnie, dostosowując je do specyficznych potrzeb Klienta. Analizujemy wymagania, aby stworzyć optymalny plan wsparcia serwisowego i model współpracy konsultingowej, który najlepiej odpowiada wyzwaniom organizacji.

Dzięki zaawansowanemu środowisku serwisowo-wdrożeniowemu zapewniamy szybkie i efektywne wdrożenia oraz migracje ERP. Nasze wsparcie obejmuje także elastyczne rozliczenia ryczałtowe a coportal wdrożeniowy pozwala na pełną kontrolę nad realizacją zadań projektowych i budżetem zapewniając przejrzystość kosztów.

Kompleksowa metodologia wdrożeniowa

 
L-Systems prowadzi wdrożenia i migracje systemu ERP IFS w oparciu o metodologię kaskadową (Waterfall), przy jednoczesnym zastosowaniu elementów metodyki zwinnej – Scrum. Dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie określić czas i budżet trwania projektu (metodologia kaskadowa) przy jednoczesnej dużej otwartości na zmiany w koncepcji opracowywanego rozwiązania (metodyka zwinna).
Nasze podeście pozwala na dostarczenie systemu możliwie najbardziej dopasowanego do wymagań klienta, przy jednoczesnym znaczącym ograniczeniu kosztów wdrożenia, czy migracji oraz zbudowaniu wysokich kompetencji pracowników firmy Klienta w zakresie użytkowania systemu, wraz z umiejętnością samodzielnej implementacji zagadnień biznesowych, już od pierwszego dnia pracy w uruchomionym systemie.
 

Metodologia

 

Kompleksowa i nowoczesna metodologia łącząca najlepsze praktyki metodyk Waterfall i Scrum. zapewniająca precyzyjne planowanie oraz elastyczność w dostosowywaniu rozwiązań.

Portal wdrożeniowy

 

Portal wdrożeniowy do realizacji prac wdrożeniowych, co zapewnia doskonałą kontrolę budżetu wdrożenia oraz terminów realizacji zadań projektowych.

Data Center

 

Usługi Datacentre (chmura) dla uruchamianego środowiska – jeśli taki model zostanie przez Klienta wybrany. Zapewnia to wysoką dostępność i bezpieczeństwo bez konieczności inwestowania w infrastrukturę.

Centrum serwisowe

 

Internetowe centrum serwisowe, które ułatwia komunikację i pełen monitoring zgłoszeń, zapewniając szybką i skuteczną obsługę.

Unikalna metodyka wdrożenia

 01
Łączymy analizę z prototypowaniem. Podczas sesji z kluczowymi użytkownikami przedstawiamy realizację wybranych do implementacji procesów w standardzie systemu. W zdecydowanej większości standard systemu po odpowiednim skonfigurowaniu pokrywa wymagania specyficzne dla danego przedsiębiorstwa, a jeśli nie jest to możliwe, proponujemy rozbudowę standardu za pomocą narzędzi administracyjnych, a w ostateczności poprzez zmianę kodu standardu. Takie podejście pozwala nam na jak najbardziej efektywne wykorzystanie spotkań wdrożeniowych oraz ograniczenie nieuzasadnionej rozbudowy standardu systemu, co przekłada się na skrócenie czasu implementacji i ograniczenie jej kosztów.
 02
Zakres dokumentacji prototypu obejmuje sposób realizacji procesów w systemie IFS. Nie są opisywane elementy, które nie mają znaczenia dla przebiegu procesu np. słowniki, ustawienia globalne itp.
 03
Opracowanie instrukcji stanowiskowych (jeśli są takie wymagane) jest po stronie kluczowych użytkowników. Kluczowi użytkownicy są w stanie utworzyć instrukcje w oparciu o dokument prototypu, wiedzę zdobytą podczas sesji projektowania systemu, szkolenia, a także udział w testach. Jest to istotny element budowania wewnętrznych kompetencji z systemu IFS, a także świadomości jego funkcjonowania oraz samodzielności jego obsługi i projektowania w nim procesów.
 04

Stosujemy unikalne narzędzia wdrożeniowo-migracyjno-serwisowe:

Portal wdrożeniowy

Portal wdrożeniowy, w którym są zarejestrowane wszystkie zadania projektowe, osobno dla każdego wdrażanego obszaru. Wszelka komunikacja dotycząca realizacji zadań ich statusów, uzgadnianie dokumentów odbywa się z wykorzystaniem portalu. Rejestracja godzin racy konsultantów odbywa się na każde indywidualne zadanie, co jest widoczne z poziomu portalu. Ponadto portal zapewnia funkcjonalności kontroli budżetu i harmonogramu projektu.

Backlog produktu i Backlog sprintu

Testowanie prototypu przez kluczowych użytkowników ze strony Klienta odbywa się w oparciu o metodykę zwinną Scrum ze wsparciem dedykowanej funkcjonalność portalu wdrożeniowego. Tworzony jest backlog produktu (lista wszystkich zadań, które należy przetestować w prototypie systemu), a dalej tworzone są tzw. backlog’i sprintu, do których wybierane są zadania zaplanowane do wykonania w najbliższym okresie tzw. sprincie. Użytkownicy na bieżąco raportują postępy w realizacji zadań, co daje to kierownikom projektu (zarówno po stronie Klienta, jak i L-Systems) doskonały przegląd postępów w testowaniu systemu.

IFS Scope tool

Zestaw narzędzi dostarczanych przez producenta systemu IFS wspierających ustalenie zakresu wdrożenia, mapowanie procesów, analizę ryzyka, tworzenie dokumentacji projektowej.

MS Sharepoint

Wykorzystywany w zakresie współdzielenia i pracy nad dokumentami projektowymi.

MS Teams

Używany w celu organizacji zdalnych spotkań oraz budowania i pracy w zespołach roboczych, szczególnie w przypadku tworzenia integracji.

Chat GPT

Znajduje on szerokie zastosowanie w trakcie realizacji projektu, szczególnie przy sporządzeniu notatek ze spotkań, tworzeniu i analizie dokumentacji projektowej, wsparciu programistów podczas budowanie integracji i modyfikacji.

Kompleksowe usługi wdrożeniowe i serwisowe

Wdrożenie i parametryzacja

Instalacja systemu IFS, kompleksowe wdrożenie oraz dostosowanie jego funkcjonalności do specyfiki działalności Klienta, przy zapewnieniu maksymalnej wydajność i intuicyjność użytkowania.

Serwis, rozwój i utrzymanie IFS

Profesjonalne wsparcie powdrożeniowe obejmujące monitoring, optymalizację oraz bieżące dostosowywanie systemu do zmieniających się przepisów prawnych i potrzeb biznesowych.

Podnoszenie wersji systemu

Bezpieczne i efektywne aktualizacje systemu IFS, gwarantujące dostęp do najnowszych funkcji i pełną zgodność z aktualnymi standardami technologicznymi.

Szkolenie i konsultacje

Profesjonalne szkolenia dla użytkowników i konsultacje eksperckie wspierające pełne wykorzystanie potencjału systemu IFS oraz samodzielne wdrażanie nowych rozwiązań.

Budowanie integracji i modyfikacji

Projektowanie i implementacja integracji z systemami zewnętrznymi oraz niestandardowych funkcji, które rozszerzają możliwości systemu, zapewniając pełną zgodność z unikalnymi procesami biznesowymi Klienta.

Tworzenie raportów, lobby, kastomizacji, eventów oraz wydruków

Zapewniamy rozwój systemu z wykorzystanie standardowych narzędzi administracyjnych systemu IFS.

Skontaktuj się z nami!

 

Masz pytanie? Napisz do nas, a skontaktujemy się z Tobą i pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu!