Oracle Cloud dla Burger King i Church’s Texas Chicken

Oracle Cloud dla Burger King i Church’s Texas Chicken

Oracle Cloud dla Burger King i Church’s Texas Chicken

Rozwiązanie Oracle Cloud pomaga meksykańskiej spółce gromadzić informacje dotyczące sprzedaży i operacji w jednym systemie. Firma Corporativo GES jest odpowiedzialna za prowadzenie ponad 30 siedzib franczyz Burger King i Church’s Texas Chicken w Meksyku. Niewątpliwie miniony rok był rokiem niełatwych zmian dla dużej ilości przedsiębiorstw, w tym także dla branży gastronomicznej. W związku z tym, że okres pandemii przyczynił się do dużych obciążeń wielu restauracji, operator musiał znaleźć najlepsze rozwiązanie chmurowe, które najlepiej poprawi wydajność przeprowadzanych operacji- wybór padł na rozwiązanie Oracle Cloud.

Firma Corporativo GES, odpowiedzialna między innymi za prowadzenie meksykańskich lokali Burger King i Church’s Texas Chicken, postanowiła skorzystać z pomocy rozwiązania Oracle MICROS Simphony Point- of- Sale (POS) oraz Oracle NetSuite. Jakie korzyści wynikły ze współpracy?

  • Szybsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji przez operatora, dzięki wbudowanym danym i analityce lokali;
  • Udostępnienie w czasie rzeczywistym wglądu w: sprzedaż i asortyment towaru, popularność danych pozycji w karcie menu, średni czas procesu sprzedaży oraz najbardziej ruchliwe pory dnia restauracji;
  • Wzrost satysfakcji klientów, dzięki usprawnieniu procesów zamawiania i płatności oraz przyspieszeniu działania usługi drive-thru;
  • Łatwiejsze i szybsze zarządzanie menu i aktualnymi promocjami;
  • Udoskonalenie procesów księgowania i inwentaryzacji;
  • Dokładniejszy wgląd i kontrola transakcji sprzedaży;
  • Dostarczenie szczegółowych prognoz budżetowych;
  • Ulepszenie procesu zakupów dzięki pozyskaniu danych i historii trendów zakupowych klientów.

„Podejmowaliśmy decyzje po omacku; potrzebowaliśmy lepszego wglądu w naszą działalność. Niezwykle ważna była solidna i skalowalna platforma technologiczna restauracyjna, taka jak Oracle MICROS Simphony, która pozwala nam widzieć i zarządzać wszystkimi firmami z telefonu komórkowego lub komputera” – mówi Erik Moreno, menedżer ds. operacji franczyzowych w Corporativo GES. „Uznaliśmy, że rozwiązanie chmurowe MICROS Simphony POS firmy Oracle najlepiej spełnia nasze potrzeby. Możliwość wykonania wszystkich ulepszeń zdalnie w czasie, gdy nikt nie mógł podróżować, była dla nas niezwykle ważna i naprawdę pokazuje moc chmury” – dodaje.

Nasza firma od niedawna ma przyjemność współpracować z firmą Oracle Corporation. Partnerstwo pozwoliło nam na przygotowanie i zaoferowanie naszym Klientom jednego z najlepszych, dostępnych na rynku, rozwiązań chmurowych, przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków związanych z wdrożeniem i eksploatacją. Serdecznie zapraszamy do kontaktu po więcej szczegółów dotyczących oferty.

Źródło: Oracle.com