IFS liderem w raporcie „Gartner 2017 Magic Quadrant dla Field Service Management”
Po raz trzeci z rzędu Gartner nazwał IFS liderem w Magic Quadrant dla Field Service Management. W raporcie agencji Gartner firma IFS została uznana za lidera ze względu na „zdolność do realizacji” („ability to execute”) oraz „wizjonerskie podejście” („completeness of vision”). Firma IFS zdobyła najwyższą pozycję w rankingu ze względu na „zdolność do realizacji”.
„Pozycje dostawców w Magic Quadrant odzwierciedlają zapotrzebowanie na dostosowanie techników i wykonawców przy użyciu technologii takich jak sztuczna inteligencja, strumieniowe przesyłanie wideo i Internet przedmiotów, dla skuteczności we wszystkich interakcjach.”
Firma IFS w ciągu ostatniego roku podjęła kilka kluczowych inicjatyw mających na celu maksymalizację wartości oferty związanej z zarządzaniem serwisem. Należą do nich:
Nabycie firm serwisowych: Field Service Management, mplsystems i WorkWave, co pozwoliło na znaczne poszerzenie oferty usług w skali globalnej;
Wprowadzenie na rynek rozwiązania do zarządzania serwisem IFS FSM 5.7, które oprócz inteligentnych funkcji i wygodnego interfejsu użytkownika wyróżnia się też obsługą internetu rzeczy (IoT);
Dalszy rozwój rozwiązań IFS FSM w celu doskonalenia obsługi kluczowych procesów i zwiększania mobilności – od specyficznej funkcjonalności i przepływów pracy w strukturze pionowej po wdrażanie szablonów i dokumentację szkoleniową;
Inwestowanie w nowe technologie zwiększające produktywność, wydajność i opłacalność działalności naszych klientów, a także rozwijające ich oferty usługowe.