Dostawca rozwiązań lojalnościowych wybiera OCI

Wiodący dostawca rozwiązań lojalnościowych wybiera OCI

Dostawca rozwiązań lojalnościowych wybiera OCI

Tranxactor Group to nowozelandzki dostawca rozwiązań lojalnościowych, CRM oraz rozwiązań płatniczych dla branży detalicznych i hotelarskich, który zdecydował się na wdrożenie Oracle Cloud z usługą Enterprise Database Service. Dzięki przejściu do chmury Oracle firma zyskała zapewnienie o skalowalności i przetwarzaniu transakcji w czasie rzeczywistym oraz obniżyła koszty związane z zarządzaniem infrastrukturą przedsiębiorstwa o 75%.

Założona w 2002 roku w Nowej Zelandii firma Tranxactor odpowiada za prowadzenie potężnej platformy lojalnościowej ThorTransactor, która od czasów powstania przetworzyła ponad 5,5 miliarda transakcji wykonanych przez około 23 milionów posiadaczy kart lojalnościowych i podarunkowych na całym świecie.

Przed przejściem do chmury publicznej platforma ThorTransactor została uruchomiona na lokalnym rozwiązaniu Oracle. Początkowo firma korzystała z możliwości Amazon Web Services (AWS), jednak szybko okazało się, że mieszanie środowisk nie jest opłacalne. Po przeanalizowaniu jakości dostępnych na rynku rozwiązań, Tranxactor zdecydowało się na przyjęcie OCI (Oracle Cloud Infrastructure)– chmura Oracle okazała się najlepszym dostępnym rozwiązaniem pod kątem szybkości, bezpieczeństwa i skalowalności.

Źródło: Oracle.com

„Możliwości technologii cyfrowej szybko zmieniają oczekiwania klientów. Ponieważ nasz rozwój szybko przyspiesza, największym wyzwaniem jest dla nas skala naszej działalności. Mamy zasięg regionalny, ale nie jesteśmy dużą międzynarodową korporacją, co oznacza, że ​​często napotykamy problemy pod względem zasobów” – mówi John Norrie, dyrektor generalny Tranxactor Group. „Przechodząc na OCI, Tranxactor może odciążyć złożoność zarządzania, a także wszelkie wyzwania związane ze skalowalnością infrastruktury lokalnej. OCI daje nam swobodę skupienia się na rozwoju firmy bez konieczności zastanawiania się nad skutkami gwałtownego wzrostu przetwarzania transakcji i interakcji z klientem, gdy obciążenie może wzrosnąć wielokrotnie”.