Kanadyjski gigant branży usługowej wybiera rozwiązanie IFS
Kanadyjska firma Enercare, zajmująca się usługami domowymi i komercyjnymi oraz rozwiązaniami energetycznymi, zdecydowała się na wdrożenie systemu IFS Cloud oraz oprogramowania IFS Planning and Scheduling Optimization (PSO) w celu zoptymalizowania operacji serwisowych i wydajności działu obsługi terenowej. Dzięki nowemu rozwiązaniu przedsiębiorstwo będzie mogło wykorzystać wbudowaną w oprogramowanie analitykę predykcyjną do optymalizacji harmonogramu zasobów obsługi terenowej i maksymalizacji efektywności biznesowej.
Enercare poszukiwało nowego rozwiązania do zastąpienia starego oprogramowania. Dzięki rozwiązaniu IFS, menedżerowie projektów i starsi nadzorcy obsługi terenowej w Enercare będą mieli dostęp do paneli i raportów, co usprawni zarządzanie operacjami i pozwoli na podjęcie trafnych decyzji w czasie rzeczywistym. W ramach wdrożenia technicy terenowi będą mieli dostęp do nowej aplikacji mobilnej, która pozwoli im na szybkie raportowanie o statusie zleceń oraz szybkie otrzymywanie informacji o zmianach w harmonogramach.
Źródło: IFS.com
„Współpracując z IFS, szukaliśmy długoterminowego rozwiązania, które pozwoliłoby nam zapewnić naszym klientom najlepszą możliwą obsługę. Chcieliśmy nowoczesnego, „chmurowego” rozwiązania, które zapewniłoby nam pełne spektrum możliwości. IFS Cloud okazało się idealnym wyborem. Obsługa i wsparcie, jakie otrzymaliśmy od IFS, również było doskonałe. Jesteśmy pod wrażeniem technicznych możliwości zespołu IFS, ich zdolności do dostosowania się do naszego planu rozwoju cyfryzacji oraz prezentowanych przez nich demonstracji i warsztatów” – mówi David Cefai, CIO w Enercare.