L-Systems Portal - platforma B2B (system integracji z partnerami biznesowymi)

Dedykowana dla systemów ERP platforma B2B zapewniająca realizację procesów ofertowania i zamówień zarówno dla własnych przedstawicieli handlowych, jak i partnerów biznesowych, niezależnie od miejsca, gdzie się znajdują (dostęp poprzez przeglądarkę internetową).

L-Systems Portal korzysta z danych zawartych w systemie ERP, ale także przesyła dane do systemu ERP (oferty, zamówienia).

W ramach funkcjonalności L-Systems Portal handlowcy będą mieli możliwość:

  • składania ofert/zamówień

  • przeglądania własnych ofert i zamówień

  • podglądu dostępnych stanów magazynowych

  •  przeglądu statusu realizacji produkcji 

  • rozbudowy o dodatkowe funkcjonalności np. kalendarza do planowania i ewidencji działań handlowych (funkcje CRM), czy mailingu reklamowego do wybranej grupy odbiorców

Partnerzy biznesowi uzyskają:

  • aktualne informacje m.in. o stanie rozliczeń (faktury – zapłacone, niezapłacone, przeterminowane…)

  • aktualne informacje m.in. o dostępnych produktach oferowanych do sprzedaży

  • możliwości składania zamówienia w formie elektronicznej i otrzymywania ich potwierdzenia

Platforma B2B nie ma ograniczeń co do liczby użytkowników. Kupując raz, można dodawać kolejnych handlowców czy partnerów.

Większość operacji na portalu jest równoznaczna z powiadomieniem mail-owym dla danego przedstawiciela handlowego, czy klienta np.: podczas składania zamówienia, oferty, podczas potwierdzania zamówienia, czy oferty.