Firma New Standard planuje skrócić czas poświęcony na procesy logistyczne o 50% przy użyciu IFS Applications


Plany rozwoju i optymalizacji działalności podstawą inwestycji w system ERP firmy IFS z obsługą internetu rzeczy (IoT).

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że New Standard Corporation będzie wdrażać system IFS Applications™. Rozwiązanie ma pomóc w optymalizacji procesów, w tym wyceny, wprowadzanie nowych produktów i fakturowanie, w celu usprawnienia obsługi klientów.

Firma New Standard Corporation wytwarza komponenty i podzespoły dla wiodących dostawców sprzętu budowlanego i wydobywczego, części motoryzacyjnych i urządzeń domowego użytku. W ciągu ostatnich trzech lat projekty realizowane przez firmę stały się bardziej złożone. Z tego powodu śledzenie serii i partii produktów w związku ze świadczeniami gwarancyjnymi i przestrzeganiem przepisów musi być bardziej precyzyjne.

Firma New Standard planuje skrócić czas poświęcony na procesy logistyczne o 50% przy użyciu IFS Applications

W wyniku wdrożenia systemu IFS Applications firma New Standard Corporation planuje:

  • Ograniczyć o 50% czas spędzany na zadaniach administracyjnych, takich jak śledzenie statystyk, wyceny, rozliczenia pod koniec miesiąca oraz rachunki zysków i strat.

  • Przygotować się do integracji przekazywania danych z obsługiwanych urządzeń w systemie ERP przy użyciu modułu IoT Business Connector firmy IFS.

  • Usprawnić łańcuch dostaw przez sprawniejsze informowanie dostawców i partnerów na temat zapotrzebowania.

  • Wdrożyć moduł IFS Business Intelligence, by na bieżąco przetwarzać dane i tworzyć raporty przydatne w podejmowaniu decyzji biznesowych.

Chad Johnson, kierownik ds. projektów specjalnych w firmie New Standard Corporation, powiedział: „Firma New Standard Corporation zdobyła na rynku renomę poprzez dostarczanie produktów na czas, bez usterek i po atrakcyjnej cenie. System IFS Applications pomoże nam dodatkowo zwiększyć wartość oferowaną klientom i interesariuszom. Osiągniemy to poprzez eliminację manualnych procesów związanych z zarządzaniem pracami inżynieryjnymi, zaopatrzeniem i zarządzaniem projektami. Realizacja projektów – od wyceny po rozliczenie należności – zostanie uproszczona. Największym priorytetem jest dla nas sprawniejsze dostarczanie informacji na portalach przeznaczonych dla klientów i partnerów oraz dostawców w ramach łańcucha zaopatrzenia. Jednak bardzo ważne są dla nas także funkcje systemu IFS Applications związane z internetem rzeczy. Dzięki nim będziemy mogli gromadzić dane z różnych urządzeń i wykorzystywać je do planowania prac remontowych i badania trendów. Pomoże nam to doskonalić procesy kontroli jakości”.

Źródło: http://www.ifsworld.com/pl/news-and-events/newsroom/2018/02/21/new-standard-plans-to-reduce-time-spent-on-logistics-processes-by-50-using-ifs-applications/

Wesołych Świąt


 

życzenia wielkanocne l-systems

IFS liderem w raporcie „Gartner 2017 Magic Quadrant dla Field Service Management”


Po raz trzeci z rzędu Gartner nazwał IFS liderem w Magic Quadrant dla Field Service Management. W raporcie agencji Gartner firma IFS została uznana za lidera ze względu na „zdolność do realizacji” („ability to execute”) oraz „wizjonerskie podejście” („completeness of vision”). Firma IFS zdobyła najwyższą pozycję w rankingu ze względu na „zdolność do realizacji”.

IFS ERP

"Pozycje dostawców w Magic Quadrant odzwierciedlają zapotrzebowanie na dostosowanie techników i wykonawców przy użyciu technologii takich jak sztuczna inteligencja, strumieniowe przesyłanie wideo i Internet przedmiotów, dla skuteczności we wszystkich interakcjach."

Firma IFS w ciągu ostatniego roku podjęła kilka kluczowych inicjatyw mających na celu maksymalizację wartości oferty związanej z zarządzaniem serwisem. Należą do nich:

  • Nabycie firm serwisowych: Field Service Management, mplsystems i WorkWave, co pozwoliło na znaczne poszerzenie oferty usług w skali globalnej;

  • Wprowadzenie na rynek rozwiązania do zarządzania serwisem IFS FSM 5.7, które oprócz inteligentnych funkcji i wygodnego interfejsu użytkownika wyróżnia się też obsługą internetu rzeczy (IoT);

  • Dalszy rozwój rozwiązań IFS FSM w celu doskonalenia obsługi kluczowych procesów i zwiększania mobilności – od specyficznej funkcjonalności i przepływów pracy w strukturze pionowej po wdrażanie szablonów i dokumentację szkoleniową;

  • Inwestowanie w nowe technologie zwiększające produktywność, wydajność i opłacalność działalności naszych klientów, a także rozwijające ich oferty usługowe.

 

Źródło: www.ifsworld.com

Firma Godna Zaufania 2018


Trzeci rok z rzędu nasza firma uzyskała certyfikat Firmy Godnej Zaufania 2018.

Certyfikat jest przyznawany firmom oferującym najwyższy poziom świadczonych usług oraz posiadającym doskonałą opinię wśród klientów.

firma godna zaufania

Wyróżnienie to jeszcze bardziej wzmacnia naszą determinację w osiąganiu jak najwyższych standardów obsługi klientów. 

System ERP vs. RODO


System ERP vs RODO 

Z dniem 25 maja 2018 roku wchodzi nowa dyrektywa o ochronie danych osobowych (RODO). Będzie ona obowiazywac we wszystkich krajach UE i zastępuje dotychczasowe regulacje.  

Systemy ERP vs. RODO

Celem nowych regulacji jest dodatkowa ochrona prawa do prywatności obywateli UE.

Zmiany obejmą m.in. takie zagadnienia jak: 

  • zgody,

  • zasady zgłaszania naruszeń,

  • prawa obywateli w tym „prawo do bycia zapomnianym”,

  • obowiązki informacyjne,

  • ograniczenia w profilowaniu,

  • transfer danych poza granice EU. 

Procesy biznesowe wdrażane w systemach ERP służą różnym celom, ale ich wspólną funkcją jest wspieranie użytkowników ERP w danym procesie a w odniesieniu do RODO w realizacji praw podmiotów. Dlatego nie można oceniać zgodności systemu ERP z wymaganiami RODO, lecz można oceniać czy dany system ERP wspiera administratora odpowiedzialnego za ochronę danych osobowych w realizacji wymagań dyrektywy RODO.

Zarówno rozwiazania IFS Applications jak i Epicor ERP są już przygotowane do wspierania firm w zakresie realizacji wymagań rozporządzenia RODO.

Perspektywy ERP 2018 - raport


Przedstawiamy Państwu materiał stanowiący podsumowanie działań kluczowych dostawców rozwiązań wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem w 2017 r. oraz prezentację kierunków rozwoju systemów ERP.

Pod tym adresem znajdziecie Państwo cały raport : LINK

Poniżej wypowiedź Prezesa firmy L-Systems:

perspektywy erp 2018

Zostaliśmy odznaczeni tytułem Geparda Biznesu 2017 Informatyki


l-systems

Już na początku roku 2018 otrzymaliśmy kolejne wyróżnienie, tym razem zostaliśmy Gepardem Biznesu 2017 Informatyki.

Spośród 70 tysięcy polskich przedsiębiorstw, których wyniki finansowe w styczniu 2018 r. zbadał Instytut Europejskiego Biznesu, tytuł Gepard Biznesu 2017 uzyskało 1160 firm branży informatycznej. Wartość rynkowa każdej z firm wzrosła o więcej niż 10 proc.

Instytut Europejskiego Biznesu policzył ich wartość rynkową na koniec marca 2015 i koniec marca 2016 przez porównanie ich wyników do wycen spółek akcyjnych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz zmiany wartości rynkowej. Raport opublikowany został na stronie http://europejskafirma.pl/16050,gepardy-biznesu-2017-informatyki/

Rok 2017  to konsekwentna kontynuacja realizacji misji firmy L-Systems polegającej na dostarczaniu i wdrażaniu kompletnych biznesowych środowisk informatycznych, nawiązywaniu w tym celu strategicznych partnerstw z liderami rynku, rozwoju własnego oprogramowania oraz opracowywaniu innowacyjnych dedykowanych rozwiązań bazujących na doświadczeniu klientów i badaniach naukowych. 

Epicor ERP 10.2 - najnowsza wersja systemu ERP Epicor już dostępna


Epicor udostępnił najnowszą wersję systemu Epicor ERP wspierającego globalny wzrost, innowacje i przewagi konkurencyjne.

epicor 10.2

Epicor Software Corporation, wprowadził najnowsza wersję Epicor ERP, światowego systemu zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, używanego dzisiaj przez tysiące firm w 150 krajach na całym świecie.

epicor 10.2

Najnowsza wersja zawiera nowe, rozbudowane funkcje zapewniające producentom możliwość dalszego rozwoju swojego potencjału produkcyjnego, wprowadzanie innowacji i zwiększanie swojej konkurencyjności w nieustannie zmieniającej się światowej gospodarce. Zrealizowane zmiany  obejmują takie funkcjonalności jak mobilny serwis (Field Service Automation) ,  Customer Relationship Management (CRM), a także nowe funkcje analizy biznesowej i wizualnej dostarczane przez Epicor Data Discovery. Całkowicie przeprojektowana strona główna, Active Home Page, Smart Inventory Planning  (inteligentne planowanie i optymalizacja zasobów) oraz nowe funkcjonalności dedykowane zarówno dla konkretnych krajów oraz branż, to także kluczowe cechy nowej wersji.

Widoki danych oparte na rolach użytkowników dla lepszej i szybszej realizacji procesów.

epicor 10.2 

Epicor ERP wyposaża użytkowników w krytyczną wiedzę dostępną w czasie rzeczywistym dla lepszej i szybszej analizy danych. Aktywna strona główna zapewnia widoki danych oraz dostęp do odpowiednich funkcji opartych na roli użytkownika w danym procesie. Funkcjonalność ta została nazwa Epicor Data Discovery (EDD).  Epicor Data Discovery obejmuje złożone zbiory danych w łatwe do zrozumienia wykresy i wykresy, aby umożliwić użytkownikom szybkie mierzenie wydajności, poznawanie trendów i możliwości, przechodzenie do zestawów danych i testowanie scenariuszy "co jeśli". Oczywiście dostęp do tych informacji  jest możliwy na wszystkich urządzeniach mobilnych. 

epicor 10.2

 

 [1] Source: Gartner, Inc., “2018 Planning Guide Overview: Thriving in an Era of Change,” Sept. 29, 2017 by Paul DeBeasi and Kyle Hilgendorf

 

Inteligentne planowanie i optymalizacja zapasów

Optymalne strategie zarządzania zapasami są niezbędne, aby zapewnić odpowiednią rentowność i zapewnić możliwość wzrostu produkcji. Dzięki oprogramowaniu Epicor Smart Inventory Planning and Optimization - opartych na chmurze, zintegrowanemu zestawowi funkcji do planowania popytu, optymalizacji magazynu i analizie łańcucha dostaw - firmy mogą zarządzać optymalizacją sprzedaży i planowaniem operacji magazynowych (SIOP) oraz monitorować niezliczone czynniki, aby określić zasady asortymentowe i poziomy usług, które dają najniższy całkowity koszt.

epicor 10.2

epicor 10.2

To tylko część nowości jakie wnosi najnowsza wersja systemu Epicor. 

[1] Według najnowszego raportu firmy Gartner:  "W 2018 r. dane i analizy nie mogą zostać zignorowane - w nadchodzących latach analitycy wprowadzą istotne innowacje i zakłócą ustalone modele biznesowe." 

Spotkanie europejskich partnerów Epicor


Kolejny raz wzięliśmy udział w spotkaniu/warsztatach organizowanych dla partnerów firmy Epicor.

spotkanie europejskich partnerów epicor

Tym razem odbyło się w pięknej Bratysławie, gdzie przez 2 dni wymienialiśmy doświadczenia oraz poznawaliśmy się nawzajem z kolegami i koleżankami z całej Europy (Hiszpania, Grecja, Malta, Niemcy, Polska, Włochy, Szwecja, Estonia, Łotwa, Holandia, Anglia, Rumunia, Słowacja, Czechy).

W trakcie spotkania przedstawiciel Epicor przedstawił najnowszą 10.2 wersję systemu Epicor ERP, która niedługo zostanie wprowadzona na rynek.

spotkanie europejskich partnerów epicor

Źródła zdjęć:

Zdjęcie 1

Zdjęcie 2

 

Wesołych Świąt


 

l-systems

Firma Godna Zaufania GOLD 2017


Od początku swojej działalności L-Systems stawia na pierwszym miejscu zadowolenie swoich klientów. Profesjonalna realizacja projektów w połączeniu z osiąganiem przez klientów oczekiwanych rezultatów owocuje zaufaniem jakim obdarzają naszą firmę klienci.

Potwierdzeniem takiego podejścia do prowadzenia biznesu jest uzyskany przez nas certyfikat Złotej Firmy Godnej Zaufania 2017.

l-systems

Wyróżnienie to jeszcze bardziej wzmacnia naszą determinację w osiąganiu jak najwyższych standardów obsługi klientów. 

Webinarium L-Systems i Epicor - film


Webinarium organizowane wspólnie przez firmę L-Systems oraz Epicor, odbyło się 26 października.

Na spotkaniu przekazaliśmy informacje na temat planów biznesowych firmy Epicor oraz przedstawiliśmy kilka rozwiązań dedykowanych dla systemu iScala, dla różnych działów firmy:

 

  • dla działu finansowego - najnowsze informacje w zakresie JPK,

  • dla działu zakupów i sprzedaży - narzędzia zwiększające efektywność codziennej pracy z systemem iScala,

  • dla działu produkcji – rozwiązanie dla wsparcia procesów planowania i raportowania produkcji.

Zachęcamy do obejrzenia zarejestrowanego filmu

L-Systems CUP Piła 2017


Integracja w zespole to ważna sprawa, dająca wiele korzyści w dalszej współpracy nad projektami. Staramy się spotykać także poza godzinami pracy. Ostatnio wybraliśmy się razem na tor gokartowy. Zabawa była bardzo udana. 

gokarty

IFS - Spotkanie Grupy Referencyjnej - Produkcja


W dniach 4-5 października 2017r. w Hotelu Binkowski Resort odbyło się Spotkanie Grupy Referencyjnej IFS z zakresu produkcji. 

ifs

 

Spotkania referencyjne mają na celu podnoszenie wiedzy konsultantów w zakresie jak najlepszego wykorzystania funkcjonalności systemu IFS Application do zaspokajania potrzeb klientów.  

 

Tym razem na licznych wykładach omówiono takie narzędzia systemu IFS 9 jak:

  • Manufacturing Vizualizer

  • Raportowanie produkcji

  • IFS Lobby dla Produkcji

  • Integracja IFS z arkuszami XLS

  • Procesy WADACO związane z modułami produkcji

 

Konsultanci w ramach realizowanych warsztatów mieli również okazję do wymienienia się doświadczeniami oraz interesującymi rozwiązaniami jakie zastosowali podczas projektów wdrożeniowych funkcjonalności produkcyjnej systemu IFS.

Szkolenie dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych kształcących w zawodzie technik logistyk


6 października 2017r. w Wyższej Szkole Logistyki odbyło się szkolenie dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych kształcących w zawodzie technik logistyk.

wirtualne laboratoria szkolenie

Szkolenie obejmowało obsługę Wirtualnych Laboratoriów, innowacyjnego narzędzia i metody kształcenia do nauczania w zawodzie technik logistyk stworzonej przez specjalistów z naszej firmy oraz Wyższej Szkoły Logistyki w 2012 roku. Od tej pory Wirtualne Laboratoria zostały odpłatnie udostępnione kilkudziesięciu szkołom ponadgimnazjalnym z całej Polski.

W 2014 roku projekt „Wirtualne Laboratoria – sukces innowacji”, któremu WL zawdzięczają istnienie, zwyciężył w konkursie „Szkoła się opłaca” zorganizowanym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Resort uznał, że jest to najlepsze narzędzie dla szkół zawodowych wśród projektów realizowanych w latach 2007-2013.

Grupa 26 nauczycieli – m.in. z Oławy, Sosnowca, Skwierzyny i Radomia – które w ostatnim czasie postanowiły korzystać z tego narzędzia, odbyła szkolenie z trenerem z naszej firmy. Kolejne tego typu spotkanie odbędzie się na przełomie grudnia i stycznia.

Webinarium L-Systems i Epicor


L-Systems ma przyjemność zaprosić Państwa na zdalne Webinarium organizowane wspólnie przez firmę L-Systems oraz Epicor, które odbędzie się 26 października o godzinie 11:00.  Siedząc wygodnie przed ekranem komputera będą mogli Państwo, bez konieczności podróży, wziąć w nim udział.

webinarium epicor

 

Na spotkaniu przekażemy Państwu informacje na temat planów biznesowych firmy Epicor oraz przedstawimy kilka rozwiązań dedykowanych dla systemu iScala, dla różnych działów firmy:

  • dla działu finansowego - najnowsze informacje w zakresie JPK,

  • dla działu zakupów i sprzedaży - narzędzia zwiększające efektywność codziennej pracy z systemem iScala,

  • dla działu produkcji – rozwiązanie dla wsparcia procesów planowania i raportowania produkcji.

Ze względu na różnorodność tematyki zachęcamy do udziału osoby z różnych działów firmy.

 

Webinarium zajmie niecałe 2 godziny, a szczegółową agendę znajdą Państwo poniżej:

11:00 – 11:05  Powitanie uczestników, prezentacja agendy

11:05 – 11:20  Strategia rozwoju firmy Epicor na świecie, w Europie, w Polsce

11:20 – 11:35  Zakres usług i rozwiązania L-Systems dedykowane dla iScala

11:35 – 11:50  Nowy wymiar zarządzania zakupami w iScala - rozbudowany pulpit zakupowca

11:50 – 12:05  Nowy wymiar zarządzania sprzedażą w iScala - rozbudowany pulpit sprzedawcy

12:05 – 12:20  Efektywne planowanie i raportowanie produkcji w iScala za pomocą L-Systems MES

12:20 – 12:35  Co dalej z JPK ?

12:35 – 12:40  Podsumowanie i zakończenie

 

Na koniec Webinarium będziemy prosić o  informacje na temat interesujących Państwa zagadnień w zakresie funkcjonalności produktów Epicor oraz rozwiązań z nimi zintegrowanych, które moglibyśmy poruszyć na kolejnym Webinarium. Chcielibyśmy, aby takie sesje były okazją dla Państwa do pozyskiwania wiedzy na temat funkcjonalności systemu iScala oraz rozwiązań stanowiących wartość dodaną do użytkowanego przez Państwa systemu ERP.

Aby uczestniczyć w Webinarium prosimy o potwierdzenie udziału mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nagroda Geparda Biznesu 2016 dla firmy L-Systems


Nasza firma została Gepardem Biznesu 2016. Jest to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień jakie może otrzymać przedsiębiorstwo. Kryterium jego przyznania opiera się na dynamice wzrostu wartości firmy. Firma L-Systems wzrosła w badanym okresie marzec 2015 – marzec 2016 o 51,6 %. 

Nagroda ta, to przede wszystkim zasługa naszych wspaniałych klientów, których zaufanie pozwala nam na tak dynamiczny rozwój. To także wynik najwyższej jakości pracy naszych konsultantów, których wiedza, doświadczenie oraz zaangażowanie pozwalają nam podejmować nawet najbardziej wymagające wyzwania.

Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek naszej drogi, której celem jest stanie się jedną z największych firm konsultingowo-informatycznych w naszej części Europy. 

systemy erp

Autoryzowany partner firmy JDA


Firma L-Systems sp. z o.o. spółka komandytowa została autoryzowanym partnerem firmy JDA. Dzięki temu firma L-Systems uzyskała prawo do sprzedaży licencji i wdrażania systemów JDA. 

Firma JDA to światowy lider w obszarze systemów zarządzania łańcuchem dostaw. Jest ona jedyną firmą na świecie, której systemy są plasowane przez firmę Gartner, jako liderzy rynku we wszystkich pięciu obszarach (Gartner Magic Quadrants) dla łańcucha dostaw oraz rozwiązań sprzedaży detalicznej.

Firma L-Systems będzie koncentrowała swoje działania na wdrażaniu systemów zarządzania transportem (TMS), systemów wspomagających budowanie planów S&OP i systemów zarządzania produkcją. 

Kontynuując naszą misję dostarczania i wdrażania kompletnych biznesowych środowisk informatycznych, zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z firmą JDA, która jest niekwestionowanym światowym liderem w obszarze informatycznego zarządzania łańcuchem dostaw. Jest to dla nas duża szansa i impuls do dalszego rozwoju firmy. Jesteśmy przekonani, iż dzięki partnerstwu z JDA będziemy mogli jeszcze bardziej kompleksowo obsługiwać naszych klientów, a także pozyskiwać nowych, oferując im najlepsze na rynku rozwiązania poparte najwyższą jakością usług. Systemy JDA traktujemy, obok ofertowanych przez nas systemów ERP oraz produktów własnych, jako strategiczne w działalności sprzedażowej i konsultingowej naszej firmy” powiedział Robert Pawlak, Prezes Zarządu L-Systems.

Bardzo się cieszymy z faktu, że firma L-Systems dołączyła do grona naszych partnerów w Europie. Rozbudowa kanału partnerskiego to część ogólnej strategii rozwoju JDA, dlatego też podjęliśmy współpracę z L-Systems, aby lepiej pokryć rynek i dostarczać wysokiej jakości usługi firmom działających w Polsce. Wierzymy w dzialania lokalne i dynamiczne oraz, że współpraca  z L-Systems może przynieść korzyści zarówno dla JDA jak i naszych klientów. Głęboka wiedza L-Systems z zakresu aplikacji biznesowych oraz dotychczasowe sukcesy na rynku polskim są tego gwarantem. Jesteśmy przekonani, iż partnertwo z L-Systems wzmocni pozycję firmy JDA oraz świadomość naszych rozwiązań w Polsce, co zaowocuje wspólnym sukcesem naszych firm” stwierdzil Vice President Alliances EMEA JDA, Rolf Donslund. 

autoryzowany partner jda

O firmie JDA:

JDA Software jest wiodącym dostawcą kompleksowych, zintegrowanych rozwiązań w zakresie planowania i realizacji łańcucha dostaw, zarządzania transportem i magazynem, zarządzania kategorią w firmach dystrybucyjnych, sieciach detalicznych oraz produkcji. JDA Software zrealizowała projekty dla ponad 4000 klientów na całym świecie. Unikalne funkcjonalności dostępne w oprogramowaniu JDA Software umożliwiają osiąganie jej klientom lepszych od konkurencji rezultatów biznesowych poprzez skrócenie czasu na tworzenie i dostarczenie wartości dodanej dla swoich klientów.

Rozwiązania firmy JDA uwzględniają złożoność dzisiejszego globalnego rynku konsumenckiego i obejmują cały łańcuch dostaw zgodnie z motto "Plan to deliver", pozwalają budować wartość i rozwiązywać najtrudniejsze problemy najlepszych firm na świecie.

Niezrównany poziom wiedzy eksperckiej JDA potwierdzają poniższe liczby:

  • 78 spośród Top 100 największych firm detalicznych na świecie jest klientami JDA

  • 78 spośród Top 100 największych producentów dóbr konsumpcyjnych na świecie jest klientami JDA

  • 8 spośród Top 10 firm typu 3PL na świecie jest klientami JDA

  • 21 spośród Top 25 firm uznanych przez Gartnera za Supply Chain Leaders jest klientami JDA

  • co 8 godz. jest Go-Live u kolejnego klienta JDA

  • 400 patentów zarejestrowanych oraz w trakcie rejestracji

  • 5! JDA jest jedyną firmą, którą Gartner ocenił jako “leader” w 5 kategoriach związanych z łańcuchem dostaw

Partnerstwo z Suncode


Firma L-Systems sp. z o.o. spółka komandytowa została technologicznym partnerem firmy Suncode S.C. Na mocy umowy partnerskiej firma L-Systems otrzymała prawo sprzedaży i implementacji systemu obiegu dokumentów firmy Suncode. Systemy Suncode używane są przez wiodące firmy produkcyjne, dystrybucyjne oraz instytucje finansowe, do grona użytkowników tych systemów należą m.in. : GLS, Tubes International, Swedwood, Grupa Luxmed, SGB, Cognor, Animex, Kopex, Delecta, PGNiG, CD Project. 

„Partnerstwo z firmą Suncode to kolejny krok w realizacji misji naszej firmy, czyli dostarczania i wdrażania kompletnych środowisk informatycznych i nawiązywanie w tym celu strategicznych partnerstw z liderami rynku. Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie produktów Suncode pozwoli nam na zapewnienie naszym klientom jeszcze bardziej kompleksowej obsługi. Wybraliśmy partnera, który na rynku jest już obecny od wielu lat, a jego produkty działają w wielu firmach będących liderami swoich branż. Daje nam to gwarancję, iż bogatą funkcjonalność systemu obiegu dokumentów popartą latami doświadczeń firmy Suncode docenią także nasi obecni i przyszli klienci ."– powiedział Robert Pawlak - Prezes Zarządu L-Systems

„Nawiązanie współpracy z tak dynamiczną i znaną na rynku firmą jak L-Systems, to szansa dla nas na dotarcie z naszymi produktami do znacznie szerszego grona firm. Dzięki współpracy z L-Systems spodziewamy się nie tylko efektów sprzedażowych, ale także analitycznego wsparcia w zakresie dostosowywanie naszych produktów do wymagań klientów. Jesteśmy pewni, iż współpraca ta przyniesie obopólne korzyści.” – stwierdził Marek Adamczyk - Dyrektor Zarządzający Suncode.

partnerstwo z suncode

O firmie Suncode:

Firma Suncode jest dostawcą nowoczesnych systemów zarządzania procesami i dokumentami oraz świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w zakresie nowoczesnych metod i koncepcji zarządzania. Ponadto, Suncode świadczy usługi z dziedziny tworzenia specjalistycznego oprogramowania oraz integracji systemów informatycznych. Oferta Suncode jest propozycją kompleksową wychodzącą naprzeciw oczekiwaniom Klientów. 

Zespół Suncode złożony jest z wysoko wykwalifikowanych specjalistów - praktyków w różnych dziedzinach, kładących nacisk na kompleksową i profesjonalną obsługę klientów. Doświadczenie konsultantów Suncode zbudowane zostało w oparciu o kilkadziesiąt zrealizowanych wdrożeń w dużych i średnich przedsiębiorstwach zlokalizowanych na terenie kraju oraz poza jego granicami.

Klientami Suncode są przedsiębiorstwa różnych branż i różnych wielkości, które skorzystały z oferty precyzyjnie do nich dostosowanej, a także dostosowanej do polskich warunków finansowych, prawnych, społecznych i organizacyjnych.

Szczegółowy zakres oferowanych przez Suncode produktów obejmuje:

  • System zarządzania procesami biznesowymi – Plus Workflow

  • System zarządzania dokumentami – Plus DMS

  • Systemy skanowania dokumentów – Kofax  Capture, EMC QuickScan, eFlow, Readsoft, Flexi Capture

  • Moduły dziedzinowe – moduł zarządzania budżetami Plus Budget, moduł zarządzania archiwum tradycyjnym Plus Archive, moduł zarządzania dokumentacją ISO 9001 Plus ISO, moduł ewidencjonowania środków trwałych Plus Assets,

  • Doradztwo biznesowe – procesy i struktura organizacyjna

  • Usługi programistyczne

  • Szkolenia

  • Sprzedaż sprzętu

  • Outsourcing funkcji informatycznych

  • Outsourcing przetwarzania dokumentów

Firma Godna Zaufania 2017


Drugi rok z rzędu nasza firma uzyskała certyfikat Firmy Godnej Zaufania 2017.

Certyfikat jest przyznawany firmom oferującym najwyższy poziom świadczonych usług oraz posiadającym doskonałą opinię wśród klientów.

systemy erp

Wyróżnienie to jeszcze bardziej wzmacnia naszą determinację w osiąganiu jak najwyższych standardów obsługi klientów. 

Migracja do iScala 3.1 na Uczelniach Wyższych


Kontynuując współpracę z Uczelniami Wyższymi i chcąc zapewnić im dostęp do najnowszej wersji systemu iScala, w maju tego roku rozpoczęliśmy prace nad nową wersją pakietu dydaktycznego.

Nowa wersja pakietu obejmie:

1. Najnowszą wersję systemu Epicor iScala - iScala 3.1

2. Nowe prezentacje dla wykładowców

3. Zaktualizowane instrukcje oraz zadania pomagające w prowadzeniu zajęć ze studentami

 

Więcej informacji na temat Pakietów Edukacyjnych ERP dla Uczelni Wyższych znajduje się TUTAJ.

migracja iscala na uczelniach wyższych

Dołącz do nas w Dniu Klienta Epicor!


dzien klienta epicor

 

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Dniu Klienta Epicor 2017. Zarejestruj się już teraz, aby zdobyć więcej informacji o rozwiązaniach Epicor, spotkać się z innymi Klientami i dowiedzieć się w jaki sposób osiągnąć sukces!

 

Szczegóły spotkania 

Data: 13 Czerwca 2017

Godzina: 09:30

Miejsce: Hotel Klub Sosnowy

Adres: ul. Traktat Lubelski 40a, 04-870 Warszawa

dzien klienta epicor

Aby dowiedzieć się więcej, wyślij email na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Zarejestruj się już teraz i uzyskaj więcej informacji. Liczba miejsc jest ograniczona.

dzien klienta epicor

Kongres IFS - L-Systems partnerem rocznicowego kongresu IFS


W dniach 17-19 maja odbył się kongres IFS nawiązujący do 25 lecia działalności na rynku polskim. Na Kongres IFS 2017 przyjechał do Polski prezes korporacji IFS - Alastair Sorbie, który podczas inauguracyjnej Sesji Plenarnej w dniu 18 maja podzielił się z uczestnikami informacjami na temat korporacji IFS i jej planów. 

 kongres ifs

Kilkuset użytkowników systemu IFS Application miało okazję zapoznać się z wieloma sesjami tematycznymi. Program Kongresu obejmował sesje plenarne oraz bloki sesji równoległych w pięciu salach konferencyjnych. W sumie odbyło się kilkadziesiąt prezentacji dotyczących zastosowania rozwiązań firmy IFS w różnych obszarach funkcjonalnych. Prezentacje poprowadzili eksperci IFS. W trakcie konferencji wielu klientów IFS podzieliło się z uczestnikami swoimi doświadczeniami z wdrożenia i użytkowania systemu IFS Applications. Partnerzy biznesowi IFS zademonstrowali swoje rozwiązania uzupełniające IFS Applications, a także przedstawili swoje doświadczenia we wdrażaniu systemu w Polsce.

Podczas kongresu nasza firma prezentowała systemy przez nas oferowane na stoisku firmowym. W pierwszy dzień konferencji Prezes L-Systems Robert Pawlak poprowadził sesję pt.:

„Kompleksowe środowisko biznesowe – nieoczywiste rozwiązania L-Systems”.

kongres ifs

L-Systems sponsorem Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej 


Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna organizowana jest już od 2008 roku, a każda edycja cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Celem konkursu jest rozwijanie logistycznych pasji oraz promowanie młodych logistycznych talentów. Olimpiada została na stałe umieszczona przez Centralną Komisję Egzaminacyjną w wykazie turniejów i olimpiad tematycznych związanych z wybraną dziedziną wiedzy zawodowej, których laureaci są zwolnieni z etapu pisemnego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe.

olimpiada logistyczna

Kolejny raz mieliśmy przyjemność wspierać Ogólnopolską Olimpiadę Logistyczną i ich młodych uczestników. To już 9 raz, kiedy nasze wsparcie zostało uhonorowane okolicznościowym dyplomem wręczonym przez rektora Wyższej Szkoły Logistyki Pana prof. zw. dr hab.  Andrzeja Korzeniowskiego dr h.c.

olimpiada logistyczna

Zwycięzcą tegorocznej edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej został Kewin Stolarski z ZSCKU w Koninie. W nagrodę otrzymał m.in. symboliczny indeks i zwolnienie z opłat za studia I i II stopnia w Wyższej Szkole Logistyki, zaświadczenie o zwolnieniu z części pisemnej egzaminu zawodowego, laptopa, zestaw SITA i komputerowy kurs językowy, płatne praktyki w firmie Kuehne + Nagel lub karnet edukacyjny na wybrane szkolenie, książki i inne upominki.

IX Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna nie odbyłaby się bez wsparcia patronów, sponsorów i fundatorów nagród, którzy chętnie i aktywnie angażują się w kształcenie przyszłej kadry logistycznej. Patronat Honorowy nad IX edycją objął Minister Edukacji Narodowej oraz Ośrodek Rozwoju Edukacji. Patronat Merytoryczny sprawował Instytut Logistyki i Magazynowania oraz Polskie Towarzystwo Logistyczne. Sponsorami konkursu były wiodące przedsiębiorstwa z branży TSL. Sponsorzy złoci to: IMPERIAL Logistics, Grupa Wędzikowski, DPD Polska, JAS-FBG, MAHLE Behr Ostrów Wielkopolski, Dachser, STILL, Transics International, TimoCom. Wśród sponsorów srebrnych znaleźli się: PKN EPAL, DHL Parcel i PEKAES. Partnerem Olimpiady była firma TSLogistic. Sponsorzy brązowi to: GLS, L-Systems, WTB Kancelaria Brokerska i Transmeble International.

O promocję wydarzenia dbało szerokie grono patronów medialnych – mediów lokalnych, branżowych i edukacyjnych. Znaleźli się wśród nich: Głos Wielkopolski, Telewizja WTK, epoznan.pl, Warehouse Monitor, Transport Manager, Polska Gazeta Transportowa, Logistyka a Jakość, Transport i Spedycja, Nowoczesny Magazyn, Eurologistics, log24.pl, Logistyka.net.pl, Top Logistyk, Magazynowanie i Dystrybucja, logistyczny.com, TSL Biznes, Pracujwlogistyce.pl, Spedycje.pl, Forumtransportu.pl, Transportet.pl, etransport.pl, prawoilogistyka.pl, Młodzilogistycy.pl, Uczelnie.pl, dlaStudenta.pl, Uczelnie.net, Kierunki.net i Edukacja.net.

Kontakt

L-Systems sp. z o.o. spółka komandytowa

ul. Okrzei 18/102, 64-920 Piła

L-Systems@L-Systems.pl

www.L-Systems.pl

+48 67 349 11 09